• mukauttavat 3M-sivustojen käyttökokemusta
  • näyttävät käyttäjän profiilin mukaan valittuja mainoksia
  • parantavat sivuston toiminnallisuutta ja suorituskykyä keräämällä nimettömiä tilastotietoja.

Tutustu evästeiden hyväksymiseen liittyviin etuihin

Evästeasetuksia voidaan haluttaessa muuttaa valitsemalla Evästeasetukset.

Evästeistä kieltäytyneillä voi esiintyä selaimen evästeasetuksiin liittyviä kirjautumisongelmia.  Jos kieltäytymisasetukset halutaan asettaa tällä työkalulla, käyttäjän on sallittava kolmannen osapuolen evästeet selaimen asetuksista.

Valitsemalla Hyväksy ja jatka käyttäjä ilmoittaa ymmärtäneensä ja hyväksyneensä vasemmalla näkyvät evästeasetukset.

Hyväksy ja jatka

Hienoja uutisia!

3M:lle on myönnetty Yhdysvaltojen ympäristäsuojeluviranomaisten (Environmental Protection Agency eli EPA) Energy Star Sustained Excellence –palkinto.  Palkinnon saaminen kymmenenä vuonna peräkkäin on suuri kunnia 3M:lle.

3M on toiminut EPA:n Energy Star –ohjelman mukaisesti jo vuosia ja se onkin ollut 3M:n kulmakivi energian hallinnassa. EPA antaa tunnustusta palkinnon avulla yrityksille, jotka käyttävät todistettavasti parhaita käytäntöjä energian säästämiseksi koko organisaation laajuisesti.

3M:llä on pitkä historia energian hallinnasta ympäri maailmaa. 3M on käyttänyt aikaa energian säästökeinojen tunnistamiseksi ja käyttöönottamiseksi sen eri toiminnoissa. Ponnistelut energiatehokkuuden parantamiseksi ovat olleet myös aidosti kannattavia. 3M uskoo vastuullisen energianhallinnan olevan paitsi järkevää, myös oikein.

Lisää tietoa Energy Star -ohjelmasta:
Energy star on vuonna 1992 EPA:n perustama ympäristöohjelma, jonka avulla yritykset ja yksilöt voivat suojella ympäristöä energiatehokkuuden kautta.

Energy Star tarjoaa yritykslle ja kuluttajille kestävän kehityksen mukaisia energiatehokkaita ratkaisuja. Lähes 20 000 organisaatiota on mukana Energy Star –ohjelmassa ja  sitoutunut parantamaan tuotteiden, kotien ja rakennuksien energiatehokkuutta. Lisätietoja.

Rappold