• mukauttavat 3M-sivustojen käyttökokemusta
  • näyttävät käyttäjän profiilin mukaan valittuja mainoksia
  • parantavat sivuston toiminnallisuutta ja suorituskykyä keräämällä nimettömiä tilastotietoja.

Tutustu evästeiden hyväksymiseen liittyviin etuihin

Evästeasetuksia voidaan haluttaessa muuttaa valitsemalla Evästeasetukset.

Evästeistä kieltäytyneillä voi esiintyä selaimen evästeasetuksiin liittyviä kirjautumisongelmia.  Jos kieltäytymisasetukset halutaan asettaa tällä työkalulla, käyttäjän on sallittava kolmannen osapuolen evästeet selaimen asetuksista.

Valitsemalla Hyväksy ja jatka käyttäjä ilmoittaa ymmärtäneensä ja hyväksyneensä vasemmalla näkyvät evästeasetukset.

Hyväksy ja jatka

3M:n tutkija vastaanottaa palkinnon elämäntyöstään

3M Henkilösuojausdivisioonan tutkija Elliot Berger vastaanottaa National Hearing Conservation Association (NHCA) järjestön myöntämän Lifetime Achievement Award -palkinnon Pietarissa helmikuussa 2013. Palkinto on korkein kunnianosoitus, jolla huomioidaan elämäntyö kuulovaurioiden ehkäisemisen hyväksi.

Katso lisätietoa englanninkielisiltä internetsivuiltamme.

3M yrityksenä - 3M on kansainvälinen monialayritys, joka luo monipuolisia tuotteita ja ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaidemme menestyksen ja helpottavat ihmisten elämää ympäri maailman. 3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 27 miljardia dollaria, työntekijöitä on 80.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja yrityksen liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta: http://www.3m.fi

Tiedotus