Skip to Primary Navigation Skip to Site Navigation Skip to Main Content null

Suomen 3M mukana Finnclean-messuilla 26.–28.10.2011

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettävä kolmipäiväinen tapahtuma antaa kävijöille uusinta tietoa puhtausalan tilanteesta, kehityksestä ja mahdollisuuksista.

Suomen 3M:ltä messuille osallistuu Kiinteistönsuojaus- ja hoitotuoteosasto, jolla on tuoteportfoliossaan mm. vuoden siivoustuotteeksi valittu 3M™ Scotch-Brite™ SPP Pintapesulaikka.

Tervetuloa tutustumaan osastoomme C401. Tutustu myös Kiinteistönsuojaus- ja hoitotuoteosastomme internetsivuihin.

3M yrityksenä - 3M on kansainvälinen monialayritys, joka luo monipuolisia tuotteita ja ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaidemme menestyksen ja helpottavat ihmisten elämää ympäri maailman. 3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 27 miljardia dollaria, työntekijöitä on 80.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja yrityksen liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta: http://www.3m.fi

Tiedotus