Vuoden siivoustuote

3M™ Scotch-Brite™ SPP Pintapesulaikka on voittanut Vuoden siivoustuote 2011 asiantuntijaäänestyksen ja saavuttanut kunnioitettavan toisen sijan Siivoustaito –lehden lukijoiden äänestyksessä!

Ympäristöystävällistä pintapesua

Raati arvosti tuotteen ympäristöystävällisyyttä, sillä menetelmän muuttava laikka mahdollistaa pintapesut ilman voimakkaita kemikaaleja. Pintapesuun tarvitset vain laikan ja vettä. Laikka piti lupauksensa käytännön työssä ja sai hyvää käyttäjäpalautetta.

Turvallisuutta ja tehokkuutta työhön

SPP Pintapesulaikka parantaa työturvallisuuden lisäksi työtehokkuutta ja tuo merkittäviä säästöjä. Laikka jättää pinnan hyvin tasaiseksi, joten uusi vahakerros levittyy pinnalle helposti, jättäen kauniin jäljen. Laikan kehitystyössä keskeisiä ajatuksia ovat olleet ympäristöystävällisyys ja työtehon parantaminen.

3M yrityksenä - 3M on kansainvälinen monialayritys, joka luo monipuolisia tuotteita ja ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaidemme menestyksen ja helpottavat ihmisten elämää ympäri maailman. 3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 27 miljardia dollaria, työntekijöitä on 80.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja yrityksen liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta: www.3M.fi.

Lisätietoja: Milla Olo, myynti- ja markkinointisuunnittelija, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 21

Vuoden siivoustuote 3M™ Scotch-Brite™ SPP Pintapesulaikka