3M Roosa nauha –kampanja tuo pinkkiä kotiin ja toimistoon

3M osallistuu Roosa nauha -kampanjaan Post-It viestilapputelineellä ja Scotch-teippiannostelijalla

Suomen tunnetuimpiin toimistotuotteisiin kuuluvat Post-it® viestilaput ja Scotch® teipit ovat ensimmäistä kertaa mukana Roosa nauha –kampanjassa.

Kampanjatuotteina ovat suloinen sydämen mallinen Post-it® Z-Notes -annostelija ja hauska korkokengän muotoinen Scotch® -teippiannostelija. Jokaisesta myydystä kampanjatuotteesta 3M lahjoittaa 1 euron Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon.

Kampanjatuotteet ovat saatavissa lokakuun ajan mm. seuraavista vähittäismyyntipisteistä: Tokmanni-konsernin ketjut, Sokos-tavaratalot, Suomalainen kirjakauppa ja Akateeminen kirjakauppa sekä useista toimistoalan erikoisliikkeistä.

Kansainvälinen ja paikallinen

3M:n toimintaperiaatteena on tukea sosiaalista hyvinvointia paikallisesti kaikilla yrityksen markkina-alueilla. Tämä tuki voidaan lahjoittaa rahana, tuotteina tai vapaaehtoistyönä. Roosa nauha –yhteistyö on yksi toiminnan muodoista Suomessa.

Kansainvälisesti 3M osallistuu vuosittain merkittävillä summilla erilaisiin hyväntekeväisyyshankkeisiin, jotka liittyvät esimerkiksi terveyteen ja hyvinvointiin, koulutukseen, ympäristönsuojeluun, tieteisiin tai kulttuuriin. Lisätietoja hyväntekeväisyysohjelmastamme:  http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/CommunityAffairs/CommunityGiving/

3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 27 miljardia dollaria, työntekijöitä on 80.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja yrityksen liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta: www.3M.fi.

Lisätietoja: brand manager Heini Paavola, puh. (09) 525 2511, email: hpaavola@mmm.com

3M Roosa nauha -kampanjan tuotteet