• mukauttavat 3M-sivustojen käyttökokemusta
  • näyttävät käyttäjän profiilin mukaan valittuja mainoksia
  • parantavat sivuston toiminnallisuutta ja suorituskykyä keräämällä nimettömiä tilastotietoja.

Tutustu evästeiden hyväksymiseen liittyviin etuihin

Evästeasetuksia voidaan haluttaessa muuttaa valitsemalla Evästeasetukset.

Evästeistä kieltäytyneillä voi esiintyä selaimen evästeasetuksiin liittyviä kirjautumisongelmia.  Jos kieltäytymisasetukset halutaan asettaa tällä työkalulla, käyttäjän on sallittava kolmannen osapuolen evästeet selaimen asetuksista.

Valitsemalla Hyväksy ja jatka käyttäjä ilmoittaa ymmärtäneensä ja hyväksyneensä vasemmalla näkyvät evästeasetukset.

Hyväksy ja jatka

3M on julkistanut syyskuussa 2010 ostaneensa johtavan, yhdysvaltalaisen potilaiden lämmitysjärjestelmiä valmistavan yrityksen, Arizant Inc.:n. Arizant:n tuotteet ovat tarkoitettu estämään potilaan hypotermiaa kirurgisten toimenpiteiden yhteydessä.

Arizant toi markkinoille ensimmäisenä lämminilmapuhaltimet ja näihin yhdistettävät lämpöpeitteet lanseeraamalla Bair Hugger® -tuoteryhmän 1987. Nykyään Arizant:n tuotteet ovat käytössä maailmanlaajuisesti yli 20 milj. kirurgisen potilaan hoidossa vuosittain. Bair Hugger-tuoteryhmän menestyksen myötä on Arizant tuonut markkinoille muitakin innovatiivisia tuoteryhmiä mm.:

• Bair Paws®: maailman ensimmäinen, peri-operatiivisesti käytettävä potilaan lämmityspuku
  • Ranger®: markkinoiden johtavat veren-ja nesteenlämmitinjärjestelmät

Tämä yritysosto laajentaa entisestään infektioiden ehkäisemiseen tarkoitettujen laadukkaiden 3M tuotteiden valikoimaa.

Arizant:n tuotteiden jälleenmyyjänä Suomessa toimii Sa-Va Sairaalavaruste Oy 31.3.2011 asti. 1.4.2011 alkaen tuotteiden maahantuonnista, markkinoinnista ja myynnistä tulee vastaamaan Suomen 3M Oy. Tuotteiden varastoinnin, tilausten käsittelyt sekä toimitukset tulee hoitamaan 1.4.2011 alkaen Mediq Oy.

3M yrityksenä - 3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. 3M:n ydinosaaminen liittyy 40 eri teknologia-alustaan, joita yhdistämällä yhtiö voi vastata laajaan asiakastarpeiden kirjoon. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 23 miljardia dollaria, työntekijöitä on 75.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa.
Inka Ylipieti, myynti- ja markkinointipäällikkö, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 21

Arizant tuotteet