3M Accuspray™ maaliruisku pohjamaalin ruiskutukseen.

3M™ Accuspray™ pohjamaaliruiskun ansiosta käytössäsi on uusi, huippulaatuinen maaliruisku jokaisella käyttökerralla – murto-osalla uuden ruiskun kustannuksista

Tämä edistyksellinen tuote on suunniteltu vartavasten pohjamaalin tehokkaaseen ja taloudelliseen ruiskutukseen.  Erinomainen ruiskutusjälki vähentää jälkikäsittelyyn kuluvaa aikaa.

Vähemmän ohiruiskutusta: Accuspray™ pohjamaaliruiskun ansiosta pohjamaalin kulutus pienenee.

Ruiskutuspää on helppo puhdistaa käyttäen pientä määrää liuotinta. Läpinäkyvän rakenteen ansiosta nähdään helposti kun ruiskutuspää on puhdas. Ruiskutuspää on helppo vaihtaa ja käytössäsi on jälleen täysin uuden pohjamaaliruiskun suorituskyky.

Yhdessä PPS™ Maalinsekoitusjärjestelmän kanssa käytettynä Accuspray™ pohjamaaliruisku minimoi maaliruiskun puhdistusajan ja vähentää jätteen ja pohjamaalihukan määrää jolloin tuottavuus ja tehokkuus paranevat.

3M yrityksenä - 3M on tunnustettu edelläkävijä tutkimuksessa ja tuotekehityksessä. Yhtiö valmistaa tuhansia innovatiivisia tuotteita useille eri markkina-alueille. 3M:n ydinosaaminen liittyy 40 eri teknologia-alustaan, joita yhdistämällä yhtiö voi vastata laajaan asiakastarpeiden kirjoon. Maailmanlaajuisesti 3M:n liikevaihto on 23 miljardia dollaria, työntekijöitä on 75.000 ja toimintaa yli 65 maassa. Tunnettuja brändejä ovat mm. Post-it®, Scotch®, Command™ ja Nexcare™. Suomessa 3M:llä on ollut oma tytäryhtiö jo 40 vuoden ajan. Suomen 3M Oy työllistää noin 100 henkeä ja liikevaihto on noin 47 miljoonaa euroa.
Susanna Ilola, markkinointiassistentti, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 21

3M™ Accuspray™ maaliruisku