• mukauttavat 3M-sivustojen käyttökokemusta
  • näyttävät käyttäjän profiilin mukaan valittuja mainoksia
  • parantavat sivuston toiminnallisuutta ja suorituskykyä keräämällä nimettömiä tilastotietoja.

Tutustu evästeiden hyväksymiseen liittyviin etuihin

Evästeasetuksia voidaan haluttaessa muuttaa valitsemalla Evästeasetukset.

Evästeistä kieltäytyneillä voi esiintyä selaimen evästeasetuksiin liittyviä kirjautumisongelmia.  Jos kieltäytymisasetukset halutaan asettaa tällä työkalulla, käyttäjän on sallittava kolmannen osapuolen evästeet selaimen asetuksista.

Valitsemalla Hyväksy ja jatka käyttäjä ilmoittaa ymmärtäneensä ja hyväksyneensä vasemmalla näkyvät evästeasetukset.

Hyväksy ja jatka

3M on voittanut patenttikiistan HTC:ta vastaan

Euroopan patenttiviraston (EPO) valitustuomioistuin on tehnyt lopullisen päätöksen HTC Sweden AB:n kanteen hylkäämisestä. Valitus koski EPO:n aikaisempaa päätöstä HTC Sweden AB:n patentin kumoamisesta. Patentin kohteena oli menetelmä, jossa lattiapintoja hoidetaan timanttilaikoilla. Päätöksen seurauksena HTC:n patentti on kumottu, eikä se ole enää voimassa.

3M vastusti heti alkuperäisen patentin myöntämistä HTC:lle vuonna 2007. EPO teki vuonna 2009 päätöksen, joka tuki 3M:n kantaa asiassa. Viimeisimmässä oikeudenkäynnissä käsiteltiin HTC:n valitusta, joka koski EPO:n aikaisempaa päätöstä patentin kumoamisesta.

Monialayritys 3M toi ensimmäisenä maailmassa markkinoille nykyaikaiset lattianhoitolaikat. Siitä lähtien yritys on tunnettu alalla innovatiivisista tuotteistaan ja panostuksestaan tuotekehitykseen.

Timanttilaikat ovat olennainen osa 3M:n laajaa lattianhoitotuotteiden valikoimaa. Timanttilaikkojen avulla voidaan puhdistaa ja hoitaa useita erilaisia kovia lattiapintoja, kuten vinyylilaattaa, kivipintoja, liuskekivipintoja, marmoria, mosaiikkibetonia ja kiillotettua betonia.

Timanttilaikkojen lisäksi 3M:n valikoimasta löytyy sopiva lattianhoitolaikka monenlaisiin tehtäviin – esimerkiksi vahanpoistoon, hiontaan, pesuun ja puhdistukseen, kiillotukseen, viimeistelyyn, epätasaisten pintojen hoitoon, kristallointiin sekä mustien kannanjälkien poistamiseen.

Hannele Nyholm, myynti- ja markkinointipäällikkö, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 2528

Tiedotus