Post-it® Super Sticky merkintätarrat

Kirjoita, irrota, kiinnitä – ja halutessa irrota ja kiinnitä uudelleen. Niin yksinkertaista on haluamiesi tavaroiden merkitseminen ja järjestäminen kotona ja toimistossa uusilla Post-it® Super Sticky merkintätarroilla..

Post-it viestilappujen tavoin käsinkirjoitettavat merkintätarrat ovat lehtiössä. Suurin ero tavallisiin viestilappuihin on, että liimapinta on koko taustapuolella. Erityisen vahva Post-it Super Sticky liima-aine pitää huolen siitä, että tarrat tarttuvat varmasti sekä tasaisille että karheille pinnoille. Jos tarran haluaa myöhemmin siirtää tai irrottaa, onnistuu se, kuten Post-it tuotteilta odottaa sopii, ilman liimajälkiä ja aikaa vievää nyppimistä.

Uudet tarralehtiöt on saatavissa kuudessa eri värissä ja neljässä eri koossa. Niiden avulla työpisteen ja kodin järjestäminen on helppoa ja hauskaa. Kirjoita lappuun teksti käsin ja käytä halutessasi värikoodausta, näin nimikoidut tavarat löytyvät helposti. Tarroja myydään yksittäiskokojen lisäksi myös ajitelmapakkauksissa, joissa on useita eri kokoja samassa pussissa. Post-it merkintätarrat tarttuvat yhtä hvin pahville, maalatuille pinnoille, muoville kuin lasille. Ne auttavat sinua organisoimaan ja merkitsemään kansiot, hyllyt, laatikot, purkit ja paljon muuta!

Oman tarravalikoiman kehittäminen ja japanilaisen tarravalmistaja A-Onen ostaminen vuoden 2010 alussa laajensivat 3M:n toimistotuotevalikoimaa ja samalla nostivat 3M:n kertaheitolla maailman toiseksi suurimmaksi tulostustarravalmistajaksi. Laadukkaat tuotteet ja innovatiiviset ratkaisut tulevat uudistamaan koko tuotekategorian. Suomessa tulostettavat Post-it tarrat ovat saatavissa vuoden 2011 alussa ja tuotevalikoima laajenee tulevina vuosina.

Lisätietoja Post-it tarroista: www.Post-it.fi/labels

Heini Paavola, tuotepäällikkö, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 2511