3M Gold tietoturvasuoja

3M Gold tietoturvasuoja on premium-luokan uutuus, joka lisää tietokoneen käytön turvallisuutta ja parantaa kuvan terävyyttä. Gold tietoturvasuojan katselukulma on kapeampi kuin tavallisen pimentävän tietoturvasuojan, mikä lisää entisestään turvallisuutta ja käyttömukavuutta. Näytön päälle laitettava kullanhohtoinen suoja on tyylikäs, huokutteleva ja tehokas.

Toukokuussa 2010 markkinoille saapuvat 3M Gold tietoturvasuojat sopivat liikkuville ammattilaisille ja avokonttorissa työskenteleville. Kullanhohtoisessa 3M Gold tietoturvasuojassa laadukas ja ylellinen design yhdistyy turvallisuuteen ja erinomaiseen kuvanlaatuun. Suojia on saatavilla 9 kokoa aina 8.9W”-17.0W” saakka. 3M Gold tietoturvasuojat sopivat siis erinomaisesti miniläppäreistä suurin kannettaviin tietokoneisiin asti, suurimmat koot soveltuvat myös pieniin pöytänäyttöihin.

3M Gold tietoturvasuojan erot verrattuna mustaan tietoturvasuojaan:

• Uusi peilimäinen, kullanhohtoinen pinta
  • 14% parempi terävyys verrattuna pimentävään tietoturvasuojaan
  • Terävämpi katselukulma lisää tietoturvaa: tiedot pysyvät koko ajan näkymättömissä, kun mustassa suojassa tiedot näkyvät hetken aikaa sumuisena
  • Suojaus ei toimi ainoastaan sivuilta, vaan myös ylhäältäpäin katsottaessa!

Miksi tietoturvasuoja?
Kannettavalla tietokoneella tehdään usein töitä paikoissa joissa tietoturvallisuus joutuu koitokselle. Huomaamaton tietoturvasuoja lisää tietokoneen käyttömahdollisuuksia toimiston ulkopuolella ja pitää luottamukselliset tiedot luottamuksellisina.

Kaikki kehyksettömät 3M tietoturvasuojat sopivat niin kannettaviin kuin pöytäkoneiden LCD-näyttöihin. Ne suojaavat näyttöä myös naarmuilta. Laajasta kokovalikoimasta löytyy kaikille koneille sopiva suoja. Kannettavan tietokoneen voi myös sulkea, vaikka suoja olisi paikoillaan, mikä lisää käyttömukavuutta.

- Tavallinen, musta 3M tietoturvasuoja kaventaa näytön katselukulman 60 asteeseen, jolloin näytöllä oleva tieto näkyy kirkkaana tietokoneen käyttäjälle, mutta sivustakatsoja näkee vain tyhjän, mustan ruudun. Uusi 3M Gold tietoturvasuoja tarjoaa peilimäisen ja kullanhohtoisen suojan lisäksi myös 14 prosenttia paremman terävyyden, tuotepäällikkö Heini Paavola sanoo.

Lisätietoja 3M tietoturvasuojista saat nettisivuilta: www.tietoturvasuojat.fi.

Heini Paavola, tuotepäällikkö, Suomen 3M Oy, puh. (09) 525 2511

Kuvat: